Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

One day in Sofia

One day in Sofia

Η διαμονή μας στο Bansko ήταν πραγματικά υπέροχη...όμως, αφού βρεθήκαμε σε μια ξένη χώρα δεν αφήσαμε την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη να κάνουμε μια μικρή επίσκεψη στην πρωτεύουσα...

και φυσικά ντυθήκαμε κατάλληλα με τις θερμοκρασίες... τι; επειδή είχε ήλιο; 


Ω ναι ...η επιλογή μου αυτή την φορά ήταν λίγο πιο ...χουχουλιάρικη (δεν υπάρχει τέτοια λέξη ε;)
Και φυσικά ταιριάζει το γουναρικό μαζί με jean παντελόνι...
Είναι απλά ένα jacket...εμείς αποφασίζουμε τι ύφος θα δώσουμε στο outfit μας... 
Και εγώ με ένα jean παντελόνι επιλέγω ένα πιο street style !


μπλούζα λευκή (by pink woman)
κασκόλ (by accessories)
γυαλιά ηλίου (by Marc Jacobs)


και κάπως έτσι ολοκλήρωσα το outfit μου... με την αναμενόμενη αγαπημένη μου τσάντα με τρουκ και τέλος τα μαύρα αρβυλάκια μου (by Migato...μια από τις καλύτερες επιλογές σε υπόδημα )


Με την Ρούλα (πλέον γνωστή σε όλους σας ) επιλέξαμε κάτι ακόμη πιο street style που συνδυάζεται εύκολα (και όπως ανέφερα και στο άρθρο : Go Bansko) τα jean jucket είναι must have της φετινής σεζόν !


Το jean παντελόνι (όπως καταλάβατε ) ήταν πραγματικά η πιο εύκολη λύση ...μιας και μπορούσαμε να φοράμε από μέσα ισοθερμικά κολάν ! 
Μπλούζα κόκκινη (by terranova)
jean παντελόνι ( by H&M)
μποτάκια μαύρα (by tsakiris mallas)

και κάπως έτσι ολοκληρώσαμε και το 2ο outfit... και ακόμη ένα ταξίδι τελείωσε.
Πραγματικά όμως , μείναμε έκπληκτες από το πόσο όμορφη και περιποιημένη πόλη είναι η Πρωτεύουσα της Βουλγαρίας...η πόλη με το όνομα Σόφια! 

Παρακάτω θα καταλάβετε τι εννοώ...